2,222 +2280 -58
Kudos
#24032 (Top 7.5198%)
| Kudos/dag | 0.36 |
| Kudos/reaguursel | 11 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 468 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -17 |
2,222 +2280 -58
Kudos
#24032 (Top 7.5198%)
| Kudos/dag | 0.36 |
| Kudos/reaguursel | 11 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 468 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -17 |
202
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.03 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 12.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.12 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 03-07-2009 |
| Eerste reactie op | 21-08-2009 |
Shop via onze link β jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon π
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-17 kudos 2024-03-02 18:08:25 op Ook dominee Gremdaat over Joost
Kan iemand even checken of het nog goed gaat met dominee Gremdaat?
-6 kudos 2020-03-25 16:38:52 op CoronaTV. Aflevering 13
Misschien poepen ze toiletpapier?
-5 kudos 2020-10-02 00:24:09 op Wet van Murphy in uitvoering...
ΓΓ©n van de weinige keren dat wijzen naar de hemel wel terecht is.
-4 kudos 2018-03-25 00:23:54 op Mevrouw stemt op Geert Wilders
Ach ja, hier wordt men al snel als links bestempeld als er een keer kritisch gekeken wordt naar rechts natuurlijk. Daarbij is bv het bijschrift bij dit specifieke filmpje enkel sympathiek tegenover deze mevrouw.
-3 kudos 2009-08-21 19:41:28 op Douche geven met boot! Proost!
Friesland altijd -1
Friesland boppe, touw om de nek en an roppe!
-3 kudos 2018-05-20 21:48:38 op DUMPERTETEN (5) met RenΓ© van Meurs!
Werkt(e) hij niet voor dumpertreeten?
-2 kudos 2022-07-20 21:33:42 op Dikke BIETN in DUMPERTREETEN!
@Disco-nnected | 20-07-2022 | 20:54: Dat zullen zeker wel mensen doen, maar als je bijvoorbeeld een echte Amsterdammer hoort praten of iemand uit West-Friesland is daar met regelmaat toch zeker een accent te horen.
-2 kudos 2010-03-05 09:36:12 op Een goed begin van de dag
Hij is in de kerk geboren, laten ze de deur altijd open.
+1 voor deze man
-2 kudos 2010-07-07 12:20:09 op Duitser met humor
Ik neem aan dat de boot niet meer kan varen op dit moment?
-2 kudos 2019-02-14 14:40:46 op Toms doet wat stoms
De zoon van van der Gijp was er ook.
-2 kudos 2018-01-18 21:06:20 op HET DUMPERT STORMCHASERS JOURNAAL
Hansie Hansie kan z'n spullen pakken hoor
-1 kudos 2010-03-01 20:23:23 op Hege is liev
Ik miste haar al tussen de olympische chicks complicasie
-1 kudos 2021-05-21 23:16:49 op Dave Roelvink dumpt het lekker op straat
Naaien doet ze zo te horen al.
-1 kudos 2016-11-10 14:37:20 op DUMPERTREETEN (77)
Zwiterserland is leuk enzo, maar wanneer begint Dumpert filmt je werkplek dan weer?
-1 kudos 2009-08-27 12:06:24 op Stoer doen met scooter
negert op een scooter fai +1!
-1 kudos 2010-02-12 10:08:48 op Stephen Colbert over Nederlanders
Hahahahah +1
Nederland vervoerde 15% van de slaven dacht ik.
Valt mee toch
-1 kudos 2012-09-15 01:06:27 op Nigel Farage schopt kont
Nederland is een handelsland. De eu maakt het handelen heel wat makkelijker voor NL ivm belastingen enzo. Bij Noorwegen, Zwitsterland en co hangt het allemaal niet af van deze factor. NL is daar volgens mij veel gevoeliger in.
De term crisis vind ik ook zo'n telegraafpraktijkje, we hebben een begrotingstekort niet direct een crisis!
-1 kudos 2023-10-17 18:34:04 op Komt die pitch
En 101 andere dumpert dooddoeners
-1 kudos 2010-06-11 17:49:29 op WK Babes
Echt wel ItaliΓ«!
-1 kudos 2010-02-08 10:03:35 op Geniaal, Biertje
Er wordt niet gemorst, netjes
Guinnes wel lekker, beter dan grolsch sowieso.
+1
-1 kudos 2016-11-20 22:26:55 op Dab op streetview
Hatsikidee, potje bier in de linkerhand. Lekker man.
0 kudos 2010-07-27 10:28:34 op Bedenk een Onderschrift
'ik poets met sensodyne'
0 kudos 2010-10-03 11:51:23 op Dumpert Muziek
SRV +heel veel
Nummer van Jimi + nog meer
0 kudos 2010-06-17 16:05:37 op Ik moet wel op tijd thuis zijn voor de kids
Die is nog niet helemaal terug van de hippie tijdperk.
Bertorelli 17-06-10 @ 15:29
Des te meer reden
0 kudos 2010-02-16 19:17:33 op Nationaal PartijNationaal Democratisch
het omgekeerde van drol, zijn vieze handen
0 kudos 2010-02-09 22:15:02 op Ondertussen in Afghanistan
Poster is pvv aanhanger -veel
0 kudos 2010-02-17 11:12:30 op Olympische winterbabes 2010
C D E sowieso. +veel
0 kudos 2010-03-19 12:53:44 op Dumpert Kookles
Altijd olijfolie erbij
*zucht*
+1
0 kudos 2010-04-19 17:58:54 op IJsland Satelliet pica v/d dag
Harem 19-04-10 @ 17:46
Helaas is al gemaakt
0 kudos 2010-06-15 11:28:40 op Mark van Bommel heeft dorst..
Pvt.PartsINURFACE 15-06-10 @ 11:05
Beter luisteren
Nette reactie van v. Bommel
0 kudos 2010-07-13 11:37:45 op Voodoo Child (Slight Return)
Alle 3 geweldig, maar alleen Joe Satriani snapt volgens mij dat het een Hendrix nummer is
0 kudos 2010-02-08 22:28:26 op Juffrouw waar blijven mijn frites?
Wordt direct reclame voor coca cola gemaakt
0 kudos 2011-10-17 08:47:18 op Milton Jones over Nederland
Gonzalo 17-10-11 @ 00:02
Die zachte G van jullie, bewijst alleen maar dat jullie maar half Nederlands zijn!
0 kudos 2010-01-29 12:17:36 op Kijk! een IPad
niet grappig -1
0 kudos 2010-06-29 19:16:22 op Smile!
'lava lacht niet lul!' toch wel:D
+1 voor deze foto
0 kudos 2010-06-17 09:41:02 op Hooikoorts
Niemand die het raar vindt dat iemand een beer als huisdier heeft?
P!37 16-06-10 @ 19:39
blijf oefenen.
0 kudos 2010-10-08 09:54:56 op Zwitserse boerinnen
Ik wist niet dat lady gaga ook zwitsers was joh
0 kudos 2010-08-11 12:26:20 op Hallootjes!
himlims 11-08-10 @ 11:52
wat dacht je van een elektrische ontlading( je weet wel, onweer)
0 kudos 2010-06-22 00:13:11 op NED vs. JAP Frank de Boer Compilatie
toch knap dat die van Marwijk bijna de hele wedstrijd in dezelfde houding zit
0 kudos 2011-09-23 18:54:09 op Einstein vs. CERN
Senzune 23-09-11 @ 18:22
Hahahahahah +1, van mij mag die zwitsal weg!
0 kudos 2009-11-04 14:17:58 op PjieEtter Leekemen in Colbert Report
HonderdEnEen 04-11-09 @ 01:20
uitgevonden door amerikanen? CERN nog atlijd( geneve )
0 kudos 2010-10-22 08:45:58 op Jullie willen tieten?
Al die reactie's hier. Fake, wtf Who Cares?!
0 kudos 2009-08-28 20:21:45 op Lachen met een ex-KKK'er
Abdelzondergel 28-08-09 @ 16:16
Tuurlijk joh, die wilders van je pleit voor 'geen racisme' in Nederland
Lutser
+1 voor het filmpje
0 kudos 2010-08-27 16:38:11 op Duikboot in Oldenzaal
Zwem!
Kan ik niet!
Te laaat
0 kudos 2010-01-29 11:17:41 op iPad
idee +1
Window Wankers -1
al die lutsers die nog nooit een apple hebben uitgeprobeert -1
------------------------------
-1
0 kudos 2011-10-29 10:29:09 op Hunkemoller reclame bounce
Hoedan? 29-10-11 @ 10:26
Mooi zussie heb jij dan!
0 kudos 2010-08-10 22:41:43 op Hallootjes!
Interesseert me niet zoveel eigenlijk, het is gewoon een erg mooi plaatje!
0 kudos 2011-10-14 06:41:35 op Hover hand tool
raymondhvh 13-10-11 @ 22:48
Mensen die geloven schrijven als geloofen -1
0 kudos 2011-10-09 17:29:07 op Jimi Hendrix
schoolvoorbeeld van geniale muzikant!
0 kudos 2010-06-17 15:54:50 op Verrek, de vegan streaker!
eerder arnold schwarzenegger