DumpStats voor stem van een brugman

2,222 +2280 -58

Kudos

#24032 (Top 7.5198%)

Kudos/dag 0.36
Kudos/reaguursel 11
Meeste kudos op 1 reaguursel 468
Minste kudos op 1 reaguursel -17

202

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.03
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 12.4
Reacties per reaguursel 0.12
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 03-07-2009
Eerste reactie op 21-08-2009

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-4 kudos 2018-03-25 00:23:54 op Mevrouw stemt op Geert Wilders
Ach ja, hier wordt men al snel als links bestempeld als er een keer kritisch gekeken wordt naar rechts natuurlijk. Daarbij is bv het bijschrift bij dit specifieke filmpje enkel sympathiek tegenover deze mevrouw.

-2 kudos 2022-07-20 21:33:42 op Dikke BIETN in DUMPERTREETEN!
@Disco-nnected | 20-07-2022 | 20:54: Dat zullen zeker wel mensen doen, maar als je bijvoorbeeld een echte Amsterdammer hoort praten of iemand uit West-Friesland is daar met regelmaat toch zeker een accent te horen.

-2 kudos 2010-03-05 09:36:12 op Een goed begin van de dag
Hij is in de kerk geboren, laten ze de deur altijd open.

+1 voor deze man

-2 kudos 2010-07-07 12:20:09 op Duitser met humor
Ik neem aan dat de boot niet meer kan varen op dit moment?

-1 kudos 2010-03-01 20:23:23 op Hege is liev
Ik miste haar al tussen de olympische chicks complicasie

-1 kudos 2016-11-10 14:37:20 op DUMPERTREETEN (77)
Zwiterserland is leuk enzo, maar wanneer begint Dumpert filmt je werkplek dan weer?

-1 kudos 2012-09-15 01:06:27 op Nigel Farage schopt kont
Nederland is een handelsland. De eu maakt het handelen heel wat makkelijker voor NL ivm belastingen enzo. Bij Noorwegen, Zwitsterland en co hangt het allemaal niet af van deze factor. NL is daar volgens mij veel gevoeliger in.
De term crisis vind ik ook zo'n telegraafpraktijkje, we hebben een begrotingstekort niet direct een crisis!

-1 kudos 2023-10-17 18:34:04 op Komt die pitch
En 101 andere dumpert dooddoeners

-1 kudos 2010-06-11 17:49:29 op WK Babes
Echt wel ItaliΓ«!

-1 kudos 2010-02-08 10:03:35 op Geniaal, Biertje
Er wordt niet gemorst, netjes
Guinnes wel lekker, beter dan grolsch sowieso.
+1

-1 kudos 2016-11-20 22:26:55 op Dab op streetview
Hatsikidee, potje bier in de linkerhand. Lekker man.

0 kudos 2010-10-03 11:51:23 op Dumpert Muziek
SRV +heel veel
Nummer van Jimi + nog meer

0 kudos 2010-03-19 12:53:44 op Dumpert Kookles
Altijd olijfolie erbij
*zucht*

+1

0 kudos 2010-07-13 11:37:45 op Voodoo Child (Slight Return)
Alle 3 geweldig, maar alleen Joe Satriani snapt volgens mij dat het een Hendrix nummer is

0 kudos 2011-10-17 08:47:18 op Milton Jones over Nederland
Gonzalo 17-10-11 @ 00:02
Die zachte G van jullie, bewijst alleen maar dat jullie maar half Nederlands zijn!

0 kudos 2010-06-29 19:16:22 op Smile!
'lava lacht niet lul!' toch wel:D
+1 voor deze foto

0 kudos 2010-06-17 09:41:02 op Hooikoorts
Niemand die het raar vindt dat iemand een beer als huisdier heeft?

P!37 16-06-10 @ 19:39
blijf oefenen.

0 kudos 2010-10-08 09:54:56 op Zwitserse boerinnen
Ik wist niet dat lady gaga ook zwitsers was joh

0 kudos 2010-08-11 12:26:20 op Hallootjes!
himlims 11-08-10 @ 11:52
wat dacht je van een elektrische ontlading( je weet wel, onweer)

0 kudos 2011-09-23 18:54:09 op Einstein vs. CERN
Senzune 23-09-11 @ 18:22
Hahahahahah +1, van mij mag die zwitsal weg!

0 kudos 2009-08-28 20:21:45 op Lachen met een ex-KKK'er
Abdelzondergel 28-08-09 @ 16:16
Tuurlijk joh, die wilders van je pleit voor 'geen racisme' in Nederland
Lutser
+1 voor het filmpje

0 kudos 2010-01-29 11:17:41 op iPad
idee +1
Window Wankers -1
al die lutsers die nog nooit een apple hebben uitgeprobeert -1
------------------------------
-1

0 kudos 2010-08-10 22:41:43 op Hallootjes!
Interesseert me niet zoveel eigenlijk, het is gewoon een erg mooi plaatje!

0 kudos 2011-10-14 06:41:35 op Hover hand tool
raymondhvh 13-10-11 @ 22:48
Mensen die geloven schrijven als geloofen -1

0 kudos 2011-10-09 17:29:07 op Jimi Hendrix
schoolvoorbeeld van geniale muzikant!